arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

نتانیاهو: با ترامپ درباره سوریه و ایران حرف زدم

نخست‌وزیر اسراییل در سخنانی در جمع اعضای کابینه این رژیم در تل‌آویو گفت، شنبه با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تلفنی گفت‌وگو داشته و ترامپ بار دیگر بر تعهدش در حمایت از اسرائیل تاکید کرده است.روسیه از حامیان اصلی دولت سوریه است و نفوذ زیادی در این کشور دارد. نتانیاهو امیدوار است که آمریکا با دادن امتیازاتی به روسیه این کشور را متقاعد کند که در مقابل برنامه‌های ایران در سوریه بایستد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که درباره سوریه و ایران با رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از دیدار او با رئیس‌جمهوری روسیه گفت‌وگو کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جمع اعضای کابینه این رژیم در تل‌آویو گفت، شنبه با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تلفنی گفت‌وگو داشته و ترامپ بار دیگر بر تعهدش در حمایت از اسرائیل تاکید کرده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا فردا (دوشنبه) در کاخ ریاست جمهوری فنلاند در هلسینکی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دیدار می‌کند.

روسیه از حامیان اصلی دولت سوریه است و نفوذ زیادی در این کشور دارد. نتانیاهو امیدوار است که آمریکا با دادن امتیازاتی به روسیه این کشور را متقاعد کند که در مقابل برنامه‌های ایران در سوریه بایستد.

نظرات بینندگان