arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

مدیرعامل موسسه ثامن‌الحجج بازداشت شد / افزایش قرار تامین متهم پرونده به چهار هزار میلیارد تومان / عدم توانایی مدیرعامل در تامین وثیقه

مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.قاضی پرونده علت تشدید قرار وثیقه را درخواست تعدادی از سپرده‌گذاران و تصمیم هیئت قضایی عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل موسسه ثامن‌الحجج بازداشت شد / افزایش قرار تامین متهم پرونده به چهار هزار میلیارد تومان / مدیرعامل وثیقه نگذاشت

«الف.م» متهم ردیف اول پرونده ثامن‌الحجج بازداشت شد.

به گزارش «انتخاب»، مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.

به نوشته تسنیم، نهمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور متهم ردیف اول پرونده، وکلای مدافع وی و جمعی از مالباختگان و سپرده‌گذاران این موسسه برگزار شد.

در پایان این جلسه، قاضی باقری قرار وثیقه متهم ردیف اول این پرونده را به چهار هزار میلیارد تومان افزایش داد و این قرار را به متهم ابلاغ کرد.

قاضی پرونده علت تشدید قرار وثیقه را درخواست تعدادی از سپرده‌گذاران و تصمیم هیئت قضایی عنوان کرد.

پرونده ثامن‌الحجج که پیشتر ارزش ریالی آن 12 هزار میلیارد تومان اعلام شده، 360 شاکی و سه متهم دارد که به گفته سخنگوی قوه‌قضاییه، متهم ردیف سوم از همان ابتدای تشکیل پرونده متواری بوده و کیفرخواست وی نیز به صورت غیابی صادر شده است.

نظرات بینندگان