arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

تشکر سرمربی کرواسی از ایرانی‌ها

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم کرواسی گرچه فینال را از دست داد اما شاید خوشحال‌ترین فرد جام باشد. او که یک بازی مانده به حذف کرواسی در مرحله انتخابی جام جهانی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و بعد از گذر از پلی‌آف کرواسی را به جام جهانی رساند و در حالی‌که هیچ کس انتظارش را نداشت تا فینال هم پیش آمد در مسکو و در پاسخ به خبرنگار خبرآنلاین از نکات زیادی گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی تیم ملی کرواسی از مردم ایران برای پیام‌های گرم‌شان تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ زلاتکو دالیچ سرمربی تیم کرواسی گرچه فینال را از دست داد اما شاید خوشحال‌ترین فرد جام باشد. او که یک بازی مانده به حذف کرواسی در مرحله انتخابی جام جهانی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و بعد از گذر از پلی‌آف کرواسی را به جام جهانی رساند و در حالی‌که هیچ کس انتظارش را نداشت تا فینال هم پیش آمد در مسکو و در پاسخ به خبرنگار خبرآنلاین از نکات زیادی گفت.

*شما دوست برانکو هستید و من می خواهم از شما چند سوال بپرسم.

اینکه شما از ایران آمدید می خواستم تشکر کنم چون پیام های خیلی گرمی را از ایران داشتم و این برای من خیلی هیجان انگیز بود. از همه آنها تشکر می کنم.

*آقای دالیچ ده ماه پیش وقتی که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کرواسی به شما شد و هدایت این تیم را در دست گرفتید همزمان از تیم فوتبال باشگاه استقلال از تیم های لیگ برتر فوتبال ایران هم پیشنهاد داشتید و با وجود موفقیت هایی که در سطح تیم های باشگاهی آسیا داشتید اما پیشنهاد تیم ملی خود را پذیرفتید؛ درحالیکه گمانه‌زنی‌ها اینگونه بود که شانس شما برای کسب موفقیت در تیم ملی کرواسی بسیار کم است اما همه چیز به یکباره تغییر کرد و شما نایب قهرمان شدید...

من از عملکرد تیمم بسیار راضی و خوشحال هستم. باوجود زمان بسیار کم 10 ماهه‌ای که من در کنار تیم ملی بودم، خیلی خوب کار کردیم و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون بهترین عملکرد خود را در این جام جهانی داشتند؛ شاید امروز در بازی خوش شانس و موفق نبودیم اما تلاش کردیم که بهترین باشیم ولی این فوتبال است و تنها یک تیم می‌تواند قهرمان و برنده باشد. به تیم ملی فرانسه قهرمان این دوره از رقابت های جام جهانی تبریک می‌گویم. مقامی که ما هم کسب کردیم مقام نایب قهرمانی جام جهانی است ، مقامی که باید به آن افتخار کنیم.

*ممکن است اگر از ایران پیشنهادی داشته باشی؟

هر چیزی ممکن است ولی من الان می خواهم استراحت کنم و برای آینده در آینده فکر می کنیم.

نظرات بینندگان