arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

عکس/ روزی که رهبر کره شمالی نخندید

کیم جونگ اون که همواره در بازدید از طرح ها و پروژه ها خنده سر می دهد روز گذشته پس از بازدید از دو طرح دولتی خشمگین شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر کره شمالی مسئولان دو طرح دولتی را مورد شماتت قرار داده و خبر آن در رسانه‌های خبری آن کشور منعکس شده است.

به گزارش «انتخاب»؛ خبرگزاری دولتی کره شمالی در تفسیری نوشت که اواخر شب گذشته، کیم جونگ اون به طور سرزده از مهمانسرای تفریحی اونفو دیدن کرد و هنگام سرکشی به حمام‌ها، شرایط بد آنها را متذکر شد و گفت که به خاطر مدیریت بد، حمام و وان‌های مورد استفاده برای آب‌درمانی کثیف، تاریک و غیربهداشتی است.

این خبرگزاری سپس در تفسیری پیرامون این بازدید، می‌نویسد که اگر یک محل تفریحی که مورد بازدید کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل، رهبران سابق کره شمالی هم قرار گرفته، باعث نارضایی مردم شود، گناهی عظیم سر زده زیرا دستاوردهای این رهبران عظیم‌الشان را کم اهمیت جلوه می‌دهد، رهبرانی که این حمام‌ها را قبل از هر چیز دیگری در یک محل خوش منظره و دارای آب گرم معدنی بنا کردند.

کیم جونگ اون سپس از شعبه محلی حزب خواست تا هرچه زودتر این حمام را سروسامان بدهد و افزود که انتظار و اعتقاد دارم که کمیته حزبی تغییری اساسی در مبارزه برای تبدیل کشور به مکانی عالی برای زندگی ایجاد خواهد کرد.

همچنین رهبر کره شمالی از نیروگاه در دست احداث ارانچون دیدن کرده است. ساختمان این نیروگاه ۷۰ درصد پیشرفت داشته اما تکمیل آن با تاخیر مواجه شده است.

کیم جونگ اون گفت که به قدری از این تاخیر دلتنگ شده که قدرت بیان آن را ندارد.

در این گزارش‌ها آ مده است که کیم جونگ اون به شدت اعضای ارشد کابینه را سرزنش کرد زیرا اجرای این طرح را به سازمان‌های محلی سپرده بودند و به آن توجه کافی نداشتند.

عکس/

عکس/

عکس/

عکس/

عکس/

عکس/

نظرات بینندگان