arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

وقتی «والمارت» و مایکروسافت برای شکست آمازون توطئه می چینند / جف بیزوس در آستانه یک آزمون سخت قرار دارد

والمارت و تیم مایکروسافت در تلاشند تا با همکاری یکدیگر با آمازون رقابتی جدی ایجاد کنند و این شرکت را شکست دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

والمارت و تیم مایکروسافت در تلاشند تا با همکاری یکدیگر با آمازون رقابتی جدی ایجاد کنند و این شرکت را شکست دهند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گیزمودو، 2 شرکت والمارت و مایکروسافت در تلاشند تا آمازون را شکست دهند. گرچه این کار ساده به نظر نمی رسد.
در حالی که آمازون خریداران را با تخفیف های استثنایی خود غافلگیر کرده و از طریق سرویس های متعدد به خریداران امتیازاتی اختصاصی می دهد، برای بسیاری از شرکت های دیگر به یک رقیب ویژه تبدیل شده است.

این روزها که جف بیزوس، مدیر آمازون لقب ثروتمندترین مدیر فناوری سال را یدک می کش، و البته ثروتمند ترین مرد تاریخ مدرن نیز محسوب می شود، رقبای وی در 2 شرکت والمارت و مایکروسافت در تلاشند تا از طریق یک همکاری 5 ساله این غول فناوری آنلاین را به زیر بکشند.

 تمرکز این معامله بر استفاده از سرویس های والمارت از فناوری Cloud Azure مایکروسافت است که برای بهبود پیش بینی، خرید و توانایی اشتراک گذاری داده های والمارت طراحی شده است. با کمک مایکروسافت، والمارت نه تنها تلاش می کند تا سهم بازار عظیم ایالات متحده در تجارت الکترونیک آمازون را که در حال حاضر حدود 49 درصد است، تصرف کند، بلکه از پلتفرمی جدید که اامازون از آن محروم است استفاده خواهد کرد. 

 در طول چند سال اخیر والمارت سیستم های خود را با استفاده از تکنولوژی های مایکروسافت و بخش پردازش ابری محاسبات توسعه داده است.این شرکت امیدوار است که الگوریتم های هوش مصنوعی جدید و الگوریتم های یادگیری ماشینی را ساده تر کند.

گزارش های اولیه پیش بینی می کنند که این 2 شرکت از به زودی تلاش های خود را برای تصرف بازار آغاز کنند.

نظر شما چیست؟آیا والمارت و مایکروسافت می توانند از آمازون قوی تر باشند؟

نظرات بینندگان