arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری والمارت و مایکروسافت تا ایموجی های جدید اپل

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نشریه لس آنجلس تایمز در مقاله ای به قلم داگلاس فرانتز به این موضوع پرداخته که حضور هوش مصنوعی در زندگی ما در کنار فرصت ها، چه تهدیدهایی خواهد داشت .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

والمارت و تیم مایکروسافت در تلاشند تا با همکاری یکدیگر با آمازون رقابتی جدی ایجاد کنند و این شرکت را شکست دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کوبایی ها بالاخره به اینترنت شخصی دسترسی پیدا کردند. درواقع کوبایی ها از این پس می توانند امیدوار باشند گشایش هایی در سیستم مجازی خود به دست آورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مهندسان ارشد اپل متهم شده که دست به سرقت اطلاعات مهم شرکت و به بیانی دقیق تر جاسوسی زده است. این فرد در حوزه خودروهای الکترونیک فعالیت هایی را انجام می داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استیکر های جدید در حال ورود به واتساپ هستند. این استیکرهای جدید می توانند برای کاربران شبکه های اجتماعی بسیار جذاب باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به مناسبت روز جهانی ایموجی، شرکت اپل از چند ایموجی جدید خود رونمایی کرد. این ایموجی ها برای کاربران جذاب هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات های امنیتی موسوم به «سوما» ایستگاه گاز یکی از مناطق مهم سانفرانسیسکو را به تسخیر خود دراورده اند. این ربات های هوشمند شهر را به جهان آینده پیوند زده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان