arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

مدیر شبکه ورزش: علیرضا فغانی ممنوع التصویر نیست / او را به تلویزیون می‌آوریم

مدیر شبکه ورزش سیما تاکید کرد هیچ مشکلی برای پخش تصویر علیرضا فغانی داور فوتبال وجود ندارد و به زودی او را به برنامه ای در شبکه ورزش دعوت می کنیم. غیبت دوربین های صداوسیما در زمان بازگشت فغانی به تهران پس از حضور در جام جهانی، شایعه ممنوع التصویر شدن وی را رواج داده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر شبکه ورزش سیما تاکید کرد هیچ مشکلی برای پخش تصویر علیرضا فغانی داور فوتبال وجود ندارد و به زودی او را به برنامه ای در شبکه ورزش دعوت می کنیم.

احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما در گفتگو با مهر درباره اینکه چرا دوربین هایشان بازگشت علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال را ثبت و زنده پخش نکرده اند، بیان کرد: ما پریشب ۲۵ تیرماه در برنامه «فصل داغ فوتبال» به طور مفصل در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کلیپ و گزارشی از فغانی پخش کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین گفتگویی با وی انجام شده که ان شاءالله پخش می شود و به زودی به صورت حضوری هم او را دعوت می کنیم.

مدیر شبکه ورزش سیما بیان کرد: فکر می کنم در طول روزهایی که فغانی در روسیه حضور داشت شبکه ورزش بیشترین پوشش خبری را از این حضور داشت و بیشترین گفتگو را با وی انجام دادیم.

شیعه در پایان عنوان کرد: شایبه ای وجود ندارد و او ممنوع التصویر نیست. فغانی افتخار کشور ماست و ما هم حضور وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به خوبی پوشش دادیم.

علیرضا فغانی داور فوتبال بامداد سه شنبه ۲۶ تیرماه از روسیه به ایران بازگشت.

نظرات بینندگان