arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری گوگل و «وی چت» تا افزایش امنیت اینستاگرام

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت فورد برای بررسی یک نقص فنی در 550 هزار خودروی خود فراخوان  داد. موضوعی که باعث خواهد شد طیف وسیعی از کاربران فورد ناچار به مراجعه به کارخانه فورد باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت مخابراتی دولت  چین تصمیم گرفته اطلاعات کاربران را روی iCloud  ذخیره  کند. این موضوعی است که شهروندان چینی را به شدت نگران کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل قصد دارد با استفاده از یک بازی محبوب موجود در برنامه وی چت بین کاربران این پلتفرم محبوبیت کسب  کرده و بازار چین خود را گسترش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل اسیستنت یک به روز رسانی جدید ارائه خواهد کرد که می تواند  به مدیریت امور روزمره شما بپردازد. درواقع این به روزرسانی ترکیبی از ایده های برنامه ریزی برای کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فعالیت های مستمر فیسبوک در حوزه فناوری و هوش مصنوعی منجر به افتتاح نخستین آزمایشگاه رسمی هوش مصنوعی این شرکت در پیتسبورگ شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام در راستای افزایش امنیت خود در شبکه اجتماعی تصمیم گرفته  تا یک سیستم احراز هویت 2 مرحله ای را در این برنامه اجرایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ربات های مینیاتوری رولز رویس در حال طراحی و توسعه هستند. ربات هایی که شبیه به سوسک هایی کوچک هستند و با هدف ردیابی و تعمیر تجهیزات ساخته می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان