arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۷

یوتیوب با کودک آزاران برخورد جدی خواهد کرد / حذف حساب کاربری یک خانواده به علت عدم رعایت قوانین

شرکت یوتیوب تصمیم گرفته که نرخ مبارزه خود را برای محتواهایی با محوریت کودک آزاری افزایش دهد. این شرکت قصد دارد با کمک این برنامه جدید امنیت خود را افزایش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت یوتیوب تصمیم گرفته که نرخ مبارزه خود را برای محتواهایی با محوریت کودک آزاری افزایش دهد. این شرکت قصد دارد با کمک این برنامه جدید امنیت خود را افزایش دهد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج،این برنامه  در راستای حمایت از حقوق کاربران و مبارزه با افردی است که کودک آزاری را اشاعه می دهند.

جالب است بدانید که یکی از کانال های یک خانواده معروف موسوم به "FamilyOFive "  به دلیل عدم توجه به کودکان خود  به ۵ سال ممنوعیت از فعالیت در این شبکه محکوم کرد. آنها سرپرستی ۲ تا از ۵ فرزند خود را از دست دادند اما علت چه بود؟

دلیل اصلی این موضوع را می توان این دانست که آنها در این ویدیوهای شوخی هایی در زمینه کودک آزاری را  با فرزندان خود انجام می دادند. این مسئله به سرعت توجه عموم را به خود جلب کرد.

فشارها  روی برنامه یوتیوب باعث شد که حساب کاربری پدر این خانواده که هنوز در این برنامه فعالیت داشت به طور کامل حذف شود.

این خانواده مدعی بودند که جوانترین فرزند آنها که ۱۰ سال بیشتر ندارد نقش بزرگی در این ویدیوها ایفاء می کرد. اگرچه داد و بیداد های کلامی به خشونت فیزیکی منتهی می شد و مدارک نشان می دهد که این کودکان حتی آسیب هایی هم در حین فیلم برداری می دیدند. این موضوع باعث شد  تا جامعه تولید کننده محتوا  در یوتیوب این حرکت را به طور کامل محکوم کند، یکی از افرادی که انتقادات شدیدی نسبت به این موضوع داشت آقای فیلیپ دفرانکو بود.

شرکت یوتیوب در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: محتواهایی که حقوق کودکان را به مخاطره بیاندازد  از جانب ما قابل قبول نیست. ما همراه با متخصصین محتوای کودک قوانین و سیاست های جدیدی را اتخاذ کرده ایم تا شاهد ویدیوهایی با محتوای  کودک آزاری نباشیم. ما قبلاً هشدارهایی را به این اکانت به دلیل نقص قوانین ارائه کرده بودیم و اکنون به دلیل قانون شکنی اکانت های این چنین با توجه به سیاست های تازه ما حذف خواهند شد.

نظرات بینندگان