arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

نشست اضطراری هیئت مدیره گروه خودروهای فیات کرایسلر برگزار شد / بیماری قلبی بازنشستگی پیش از موعد مدیر ایتالیایی را رقم زد

سرجیو مارکیونه مدیر گروه خودروهای فیات کرایسلر دچار یک بیماری ناگهانی قلبی شده و در نتیجه مدیران گروه خودروهای تحت سرپرسی وی نشست فوق العاده برگزار کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرجیو مارکیونه مدیر گروه خودروهای فیات کرایسلر دچار یک بیماری ناگهانی قلبی شده و در نتیجه مدیران گروه خودروهای تحت سرپرسی وی نشست فوق العاده برگزار کرده اند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، هیئت مدیره هر 3 گروه خودروسازی تحت سرپرستی سرجیو مارکیونه ضمن حضور در جلسات اضطراری تلاش کرده اند یک مدیر موقت یا دائم جایگزین برای سرجیو مارکیونه بیایند. 

احتمال می رود نام رهبر جدید این گروه خودروسازی طی روزهای آتی منتشر شود.اگرچه در خصوص وضعیت سلامتی رهبر گروه خودروسازی فیات کرایسلر اخبار دقیقی در دسترس نیست، اما پیش بینی می شود در صورت عدم جایگزینی رئیس جدید، سهام فیات کرایسلر نیز افتی قابل توجه را تجربه کند. شاید بر همین اساس باشد که این گروه خودروسازی به دنبال یک جایگزین برای وی است.

سرجیو مارکیونه در شرایطی دچار این بیماری و مشکل شده است که از مدتی پیش برای جایگزینی وی و بازنشستگی در موعدی مشخص برنامه ریزی شده بود. در نتیجه این بیماری قریب الوقوع تمامی برنامه های او را به هم ریخته است.

وی هم اکنون چندین مسئولیت همزمان از جمله  مدیر اجرایی فیات کرایسلر ، فراری و گروه صنعتی CNH را بر عهده دارد. پیش بینی می شود با توجه به شرایط فعلی احتمالا تغییر وی یک تغییر دائمی خواهد بود.

وی هم اکنون 66 سال دارد و از سال 2009 با معامله قرارداد بین فیات و کرایسلر، هدایت این شرکت ها را پس از ورشکستگی به دست آورد. انتظار میرفت که او در آوریل 2019  از نقش خود اعلام بازنشستگی کند اما این موضوع بیماری همه موضوعات را تحت تاثیر قرار داد.

 

برچسب ها: فیات ، فراری ، ایتالیا
نظرات بینندگان