arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

شمار کشته های حادثه آتش سوزی خمین به سه نفر رسید

در پی انفجار و آتش سوزی در واحد صنعتی پویان صنعت خمین؛ ۲ نفر از کارگران این واحد صنعتی در محل جان خود را از دست دادند و یکی از مصدومان این حادثه که جوانی ۳۰ ساله بود با ۹۵ درصد سوختگی توسط عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر (ع) اراک منتقل شد که با وجود انجام اقدام‌های پزشکی روز گذشته جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: شمار کشته شدگان آتش سوزی واحد تولید مواد شیمیایی شهرستان خمین با فوت کارگر مصدوم این حادثه به سه نفر افزایش یافت.

حمید غیاثی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در پی انفجار و آتش سوزی در واحد صنعتی پویان صنعت خمین؛ ۲ نفر از کارگران این واحد صنعتی در محل جان خود را از دست دادند و یکی از مصدومان این حادثه که جوانی ۳۰ ساله بود با ۹۵ درصد سوختگی توسط عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر (ع) اراک منتقل شد که با وجود انجام اقدام‌های پزشکی روز گذشته جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: این حادثه چند مصدوم دیگر نیز به همراه داشت که به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی انجام فعالیت عمرانی را یکی از عوامل وقوع این حادثه عنوان کرد و گفت: علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.
غیاثی افزود: به دلیل تعطیل بودن این واحد صنعتی و ایمن سازی سریع محل وقوع حادثه از گسترش آتش در این واحد جلوگیری شد.
حادثه آتش سوزی واحد تولیدی پویان صنعت خمین در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز جمعه به وقوع پیوست.
سه خودروی آتش نشانی از خمین، ۲ خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودروی اتش نشانی از شهر قورچی باشی توابع خمین و ۲ خودرو آتش نشانی از شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شدند.
این کارخانه بر اثر انفجار دو مخزن نفت دچار حریق شد که دود و آتش آن به وضوح از اطراف شهر قابل رویت بود.
شهرک صنعتی خمین در هشت کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

نظرات بینندگان