arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

محسن هاشمی: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به ۲۰ میلیون برسد / حدود ۶ هزار معتاد متجاهر داریم؛ تعداد آنها مقداری نیست که نتوانیم مسئله را حل کنیم؛ حتی می توانند لباس برند بپوشند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وجود حاشیه نشینی در استان تهران گفت: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به ۲۰ میلیون برسد. محسن هاشمی در جلسه شورای اجتماعی کشور با اشاره به وجود معتادان متجاهر در تهران، اظهارداشت: تعداد اینها مقداری نیست که نتوانیم مسئله را حل کنیم. در حدود ۶ هزار نفر معتاد متجاهر که حتی اگر لباس شیک برای آنها تهیه کنیم و لباس برند بر تن آنها بپوشانیم می توانیم آنها را تر و تمیز کنیم،
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وجود حاشیه نشینی در استان تهران گفت: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به ۲۰ میلیون برسد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در جلسه شورای اجتماعی کشور با اشاره به وجود معتادان متجاهر در تهران، اظهارداشت: تعداد اینها مقداری نیست که نتوانیم مسئله را حل کنیم. در حدود ۶ هزار نفر معتاد متجاهر که حتی اگر لباس شیک برای آنها تهیه کنیم و لباس برند بر تن آنها بپوشانیم می توانیم آنها را تر و تمیز کنیم، حتی ریششان را بتراشیم.

وی افزود: معتادان متجاهر می توانند در سطح شهر بچرخند اما تمیز باشند. می توانیم ظاهر تهران را حفظ کنیم‌. می توانیم یک سرویس ویژه به معتادان بدهیم.

ادامه دارد ...

نظرات بینندگان