arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

نامه لاریجانی به رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره «کسر خدمت فرزندان ایثارگران»

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: رئیس مجلس اخیرا در نامه‌ای از رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواسته‌اند با تهیه طرحی مشکلات پیش آمده درباره کسر خدمت فرزندان ایثارگر حل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامه لاریجانی به رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره «کسر خدمت فرزندان ایثارگران»حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به آخرین نتایج پیگیری کسر خدمت فرزندان ایثارگر و جلساتی که در این رابطه با رئیس مجلس برگزار شد، گفت: اخیرا آقای لاریجانی نامه‌ای به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نوشته و از وی خواسته‌اند تا با تهیه طرحی مشکلات پیش آمده درباره کسر خدمت فرزندان ایثارگر حل شود.

وی افزود: با این حال ما همچنان معقتدیم که قانون مد نظر درباره کسر خدمت فرزندان ایثارگر کفایت می‌کند و باید این مسئله مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تهیه طرح در این رابطه نمی‌تواند مشکلی را حل کند و باید بر روی اجرای قانون تمرکز شود.

نوروزی پیشتر به میزان گفته بود: درخواست دعوت از مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح برای حضور در مجلس و برگزاری جلسه‌ای پیرو موضوع کسر خدمت فرزندان ایثارگر، به دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
 
*میزان
نظرات بینندگان