arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

فیلم/ افشاگری عضو شورای شهر در مورد شهردار پیشین قزوین : ظرف 45 وز، 58 نفراز اقوام و خویشان خود را سرکار آورده/ 700 هزار دلار برای «اسکان بشر» گرفتند و یک پوشه پنج صفحه ای گزارش دادند!

عضو شورای شهر قزوین گفت: شهردار وقت در دوره‌ گذشته میلیارد ها تومان بدون مصوبه شورا هزینه کرده است این درحالی است که اگر شهردار حتی مبلغ هزار تومان هم بخواهد هزینه کند باید در شورا مصوب شود. گفته اند که اعضای شورا 300نفر از اقوام و خویشان خود را در شورای پنجم بر سرکار برده‌اند، مردم باید بدانند از مرداد ماه تا اول شهریور ماه1396 شهردار وقت قزوین قریب به 58 نفراز اقوام و خویشان خود را طی 45 روز بر سرکار آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای شهر قزوین گفت: شهردار وقت در دوره‌ گذشته ملیارد ها تومان بدون مصوبه شورا هزینه کرده است این درحالی است که اگر شهردار حتی مبلغ هزار تومان هم بخواهد هزینه کند باید در شورا مصوب شود.

مهدی عبدالرزاقی در جلسه‌‌ علنی شورا که در تالار مردم برگزار شد، اظهار داشت: ما نمایندگان مردم و منتخبین شهروندان هستیم و باید مدافع حقوق مردم باشیم.

عبدالرزاقی عنوان کرد: گفته اند که اعضای شورا 300نفر از اقوام و خویشان خود را در شورای پنجم بر سرکار برده‌اند، مردم باید بدانند از مرداد ماه تا اول شهریور ماه1396 شهردار وقت قزوین قریب به 58 نفراز اقوام و خویشان خود را طی 45 روز بر سرکار آورده است.

وی افزود: 700 هزار دلار در موضوع با بحث اسکان بشر بوده که به حساب این‌ها ریخته شده و آقایون فقط یک جلسه در سازمان ملل شرکت کرده اند هیچ دستاوردی برای ما نداشته و حاصل آن تنها یک پوشه پنج صفحه ای دست شهردار بوده است.

این عضوشورا تصریح کرد: اگر اصحاب رسانه و همکاران می‌خواهند از فساد اقتصادی جلوگیری کنند باید این ها را منتشر کنند.

عبدالرزاقی گفت: اسناد و مدارک این سخن‌ها موجود است شهردار وقت در دوره‌ گذشته ملیارد ها تومان بدون مصوبه شورا هزینه کرده است این درحالی است که اگر شهردار حتی مبلغ هزار تومان هم بخواهد هزینه کند باید در شورا مصوب شود.

وی افزود: من به مردم قول می‌دهم اگر در این دوره بخواهد چنین تخلفاتی رخ دهد آن را برملا می‌کنیم ما هیچ عهدی با هیچ کسی نبسته ایم که چشم بر روی فساد های مالی ببندیم، اگرحتی صد هزارتومان خارج از بودجه و مبانی قانونی هزینه کند قطعا جلوی آن خواهیم ایستاد و تذکر خواهیم داد.

این عضو شورا تاکیدکرد: اعضای شورا اسلامی شهر چشم ناظر بر عملکرد مدیران شهری هستند، هرکس بخواهد پایش را از مسیرش کج بگذارد ما اعضای شورا خواهیم گفت و پیگیری خواهیم کرد.

 
نظرات بینندگان