arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در ۵ سال گذشته تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته در این کمیسیون خبر داد. پیش از این محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس‌کل بانک مرکزی خواستار ارایه گزارش کامل از وضعیت موسسات مالی غیرمجاز به خصوص کاسپین و فرشتگان شد و اعلام کرد که در صورت ارایه نشدن گزارش جامع، ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس که موضوع تحقیق و تفحص را با درخواست نمایندگان پیگیری می‌کند، کلید می‌خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خانه ملت، زهرا سعیدی نماینده مبارکه با تشریح جلسه امروز - یکشنبه - کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: اعضای این کمیسیون به تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته رای مثبت دادند.
پیش از این محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس‌کل بانک مرکزی خواستار ارایه گزارش کامل از وضعیت موسسات مالی غیرمجاز به خصوص کاسپین و فرشتگان شد و اعلام کرد که در صورت ارایه نشدن گزارش جامع، ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس که موضوع تحقیق و تفحص را با درخواست نمایندگان پیگیری می‌کند، کلید می‌خورد.

نظرات بینندگان