arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

قیمت جهانی طلا ثابت ماند

قیمت جهانی طلا صبح روز دوشنبه نزدیک بالاترین مقدار آن در یک هفته گذشته ثابت ماند، در عین حال ارزش دلار به کمترین سطح خود در تقریبا ۲ هفته گذشته کاهش پیدا کرد. قیمت نقد یا تحویل فوری طلا در ساعت ۴:۱۷ بامداد امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با ۰.۰۳ درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به یک هزار و ۲۳۱ دلار و ۸۷ سنت در هر اونس رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت جهانی طلا صبح روز دوشنبه نزدیک بالاترین مقدار آن در یک هفته گذشته ثابت ماند، در عین حال ارزش دلار به کمترین سطح خود در تقریبا ۲ هفته گذشته کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز انگلیس، قیمت نقد یا تحویل فوری طلا در ساعت ۴:۱۷ بامداد امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با ۰.۰۳ درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به یک هزار و ۲۳۱ دلار و ۸۷ سنت در هر اونس رسید.
جمعه گذشته قیمت طلا در بازار لندن ۰.۷ درصد افزایش پیدا کرده بود.
بهای طلا همچنین در معاملات آتی بازار کامکس آمریکا با فقط ۰.۱ درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به یک هزار و ۲۳۲ دلار و ۱۰ سنت در هر اونس رسید.
اندازه شاخص دلار که تغییرات نرخ برابری دلار آمریکا در برابر ارز‌های اصلی را اندازه می‌گیرد، در ساعت یاد شده با ۰.۲ درصد کاهش نسبت به جمعه گذشته به ۹۴.۳۰۵ رسید که کمترین سطح آن از ۲۰ تیر (۱۱ ژوییه) است.

نظرات بینندگان