arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

برنامه ریزی سایپا برای تامین قطعات در شرایط دشوار

در شرايط كنوني درك خواسته‌ها و ذهنيت مشتري به شركت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت مي‌دهد، بنابراين بايد طبق خواسته مشتري حركت كنيم تا كسب و كار خود را بهبود بخشيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم مقام مديرعامل گروه سايپا گفت: با استفاده از تجربيات سال هاي گذشته در حوزه خدمات پس از فروش، براي تامين قطعات در شرايط دشوار برنامه‌ريزي كرده‌ايم و از اين بابت مشكلي نخواهيم داشت.

به گزارش سايپانيوز، اردشير اميني در جمع مديران نمايندگي‌هاي سايپا در استان هاي فارس، كهكيلويه و بوير احمد و بوشهر با بيان اين مطلب افزود: همان طور كه قبلا هم اعلام كرده بوديم، يكي از برنامه‌هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه‌يابي و رفع كنيم. بر همين اساس، براي تامين به موقع قطعات يدكي در شرايط تحريم صنعت خودرو، چاره‌انديشي كرديم و از اين بابت با مشكلي مواجه نخواهيم شد،‌ هرچند كه راه دشواري پيش رو داريم.

وي با اشاره به حجم سرمايه‌گذاري صورت گرفته در شبكه نمايندگي‌ها، گفت: با تكيه بر توانمندي‌هاي موجود در نمايندگي‌ها، سايپايدك آمادگي دارد در جهت تامين قطعات يدكي مورد نياز، با شبكه نمايندگي‌ها مشاركت كند.

مديرعامل سايپايدك افزود: در ماه هاي گذشته با مشكلات بسيار بزرگي در حوزه شبكه نمايندگي‌ها مواجه بوديم امروز با توجه ويژه مديرعامل محترم گروه سايپا و همت مديران سايپايدك، بسياري از اين مشكلات رفع شده‌اند و با تلاش مضاعف و همكاري مديران نمايندگي‌ها، ساير مشكلات هم رفع خواهند شد.

وي تصريح كرد: در شرايط كنوني درك خواسته‌ها و ذهنيت مشتري به شركت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت مي‌دهد، بنابراين بايد طبق خواسته مشتري حركت كنيم تا كسب و كار خود را بهبود بخشيم.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا با تاكيد بر همكاري بيشتر شبكه نمايندگي‌ها و سايپايدك و ايجاد روحيه تعامل، ادامه داد: در نتيجه اين تعامل و همكاري، نيازهاي مشتريان شناسايي شده، بهره‌وري افزايش مي‌يابد و به اين ترتيب، توليد رونق خواهد گرفت.

 وي با اشاره به اهميت نظرات مشتري در حوزه توليد و خدمات، يادآور شد: در فضاي رقابتي امروز، قدرت اصلي در دست مشتريان است و بايد تلاش كنيم تا نارضايتي‌ها به حداقل ممكن برسد.

نظرات بینندگان