arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

تقدیر نتانیاهو از موضع ترامپ درقبال ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (امروز) در ابتدای جلسه کابینه موضع مقامات آمریکا در قبال ایران را مورد تحسین قرار داد.نتانیاهو گفت که می‌خواهد از دونالد ترامپ رئیس جمهور و مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا به دلیل موضع سختشان علیه ایران قدردانی کند.قدرت‌ها سال‌ها است که تسلیم رژیم ایران شده‌اند و بسیار خوب است که می‌بینیم آمریکا در حال تغییر این معادله است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تقدیر نتانیاهو از موضع ترامپ درقبال ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات و موضع خصمانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران استقبال و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (امروز) در ابتدای جلسه کابینه موضع مقامات آمریکا در قبال ایران را مورد تحسین قرار داد.

نتانیاهو گفت که می‌خواهد از دونالد ترامپ رئیس جمهور و مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا به دلیل موضع سختشان علیه ایران قدردانی کند.

وی افزود: قدرت‌ها سال‌ها است که تسلیم رژیم ایران شده‌اند و بسیار خوب است که می‌بینیم آمریکا در حال تغییر این معادله است.

به گزارش ایسنا، وزیر امورخارجه آمریکا بامداد دوشنبه در سخنان فرافکنانه خود علیه ایران در نشستی با حضور برخی ایرانیان مقیم آمریکا که در کالیفرنیا برگزار شد، مدعی شد: سال آینده چهلمین سالگرد انقلاب ایران خواهد بود. چهل سال است که ایران از تروریسم حمایت کرده و می‌کند و مردم به‌دلیل عقاید خود زندانی شده‌اند. رهبران ایران متعهد هستند تا حتی اگر لازم باشد انقلاب را به کشورهای دیگر صادر کنند. طی چهار دهه‌ی گذشته ایران از همه منابع خود در این راه استفاده کرده است. از نظر اقتصادی رهبران ایران منافع ملت را قربانی منافع خود می‌کنند و پول‌های ایران صرف تروریسم می‌شود.

پمپئو با طرح ادعاهایی مذبوحانه علیه مقامات کشورمان، افزود: فساد در میان رهبران ایران مانند یک مافیا است. ایدوئولوژی نخست ایران از میان برداشتن اسرائیل است.

نظرات بینندگان