arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
نیروی ضد ترور اقلیم:

مهاجمان به استانداری اربیل دانش آموزان عضو داعش بودند

چند ساعت بعد از کشته شدن حمله کنندگان به استانداری اربیل نیروی ضد ترور اقلیم کردستان عراق اعلام کرد هر سه مهاجم، دانش آموز کردعراقی، اهل اربیل و عضو داعش بوده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجمان به استانداری اربیل دانش آموزان عضو داعش بودندنیروی ضد ترور اقلیم کردستان عراق با انتشار تصاویر حمله کنندگان به استانداری اربیل در صبح روز دوشنبه اعلام کرد مهاجمین به نامهای بلال سلیمان 16 ساله ، رهیل محمد 18 ساله و عبدالرحمن رحیم 16 ساله اهل اربیل و عضو گروه تروریستی داعش بودند.
نوزاد هادی استاندار اربیل نیز بعدازظهر امروز در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: هر سه تروریست به هلاکت رسیده و در نتیجه حمله آنها یکی از نگهبانان استانداری مجروح و یکی از کارمندان هم که آبدارچی بود بعد از مجروح شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد.
مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا در اربیل حاکی است در این حمله ساختمان استانداری اربیل در نتیجه درگیری بین مهاجمین و نیروهای امنیتی متحمل خسارات فراوانی شده و آثار تیراندازی بر ساختمان کاملا مشهود است.
سه عضو گروه تروریستی داعش صبح امروز دوشنبه با ورود به ساختمان استانداری اربیل با نیروهای امنیتی مستقر در این مکان درگیر شده و سرانجام بعد از چهار ساعت درگیری کشته شدند

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان