arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

رانندگان تاکسی لندن علیه اوبر اقامه دعوی کردند / آیا روزهای سخت دارا خسروشاهی در راه است؟

برخی از گزارش های رسانه های محلی لندن حکایت از آن دارند که احتمالا رانندگان تاکسی محلی در لندن به زودی از اوبر شکایت خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از گزارش های رسانه های محلی لندن حکایت از آن دارند که احتمالا رانندگان تاکسی محلی در لندن به زودی از اوبر شکایت خواهند کرد.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، رانندگان تاکسی های لندن به دنبال این هستند که از اوبر به علت نقض حقوقشان شکایت کنند. موضوعی که می تواند شروع مجدد فعالیت های اوبر در لندن و رایزنی های خسروشاهی برای این فعالیت ها را به چالش بکشد.

انجمن رانندگان تاکسی محلی لندن به طور رسمی اعلام کرده است  که اعضای آن در حال بررسی امکان دعوی علیه شرکت اوبر  هستند.

استیو مک نامارا، دبیر کل حزب تاکسی رنان لندن، در بیانیه ای گفت، "ما از سوی تعدادی از اعضای این کمیسیون برای کمک به آنها دعوت شده ایم. آنان قصد دارند کشف کنند که آیا ممکن است زمینه برای اقدامی همه جانبه علیه رانندگان اوبر وجود داشته باشد یا خیر."

این اتحادیه در بخشی دیگر از بیانیه خود می گوید: " ما در تلاشیم تا راهی برای حل مشکل رانندگان تاکسی پیدا کنیم. مشکلی که برای برخی رانندگان به یک معضل غیرقابل حل تبدیل شده است."

اوبر از مدتی پیش برای ورود به این دعوی اعلام آمادگی کرده است. حتی این شرکت در ماه ژوئن ممنوعیت تردد خودروهایش را در پایتخت بریتانیا پشت سر گذاشته و حل کرد.در حال حاضر اوبر برای تردد در لندن یک مجوزکوتاه مدت 15 ماهه دریافت کرده است. 

 این امر پس از آن بود که مدیرعامل اوبر یعنی دارا خسروشاهی گفت که اوبر در تلاش برای  "ایجاد اعتماد از طریق اقدامات و رفتار "  است و قصد دارد اروپا را فتح کند.

 

نظرات بینندگان