arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

کار گره خورد/ تیام، جپاروف به تهران نیامدند

استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش ویژه ای برای تمدید قرارداد دو ستاره فصل گذشته اش یعنی سرور جپاروف و مامه بابا تیام داشت. مسئولان استقلال که موفق نشدند این دو را به تهران بیاورند، در ترکیه مذاکراتی با هر دو بازیکن داشتند و شفر، سرمربی استقلال نیز بصورت جداگانه با آنها صحبت کرد. با این وجود دو خارجی موفق استقلال راضی نشدند با توجه به عدم پرداخت مطالبات و مالیات شان به تهران بیاییند تا همین مهم کار را برای استقلالی ها سخت تر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در شرایطی که حدود ۴۸ ساعت تا اولین دیدار استقلال در لیگ برتر مانده است، آبی های تهرانی وضعیت آشفته ای را سپری می کنند.

به گزارش نود، استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش ویژه ای برای تمدید قرارداد دو ستاره فصل گذشته اش یعنی سرور جپاروف و مامه بابا تیام داشت. مسئولان استقلال که موفق نشدند این دو را به تهران بیاورند، در ترکیه مذاکراتی با هر دو بازیکن داشتند و شفر، سرمربی استقلال نیز بصورت جداگانه با آنها صحبت کرد. با این وجود دو خارجی موفق استقلال راضی نشدند با توجه به عدم پرداخت مطالبات و مالیات شان به تهران بیاییند تا همین مهم کار را برای استقلالی ها سخت تر کرد.

درست در روزی هم که قرار بود افتخاری با این دو در ترکیه مذاکره کند، فوت پدر او باعث شد تا این نشست برگزار نشود و در نهایت افتخاری هم بعد از بازگشت به تهران استعفا دهد و فتحی جای او را بگیرد.

اما ظاهرا سرپرست جدید استقلال هم در مذاکره با این دو بازیکن خارجی و کلیدی استقلال موفق نبوده چرا که هنوز خبری از حضور این دو در تهران نیست. این در حالی است که سرپرست جدید باشگاه اعلام کرده بود که با جپاروف مذاکرات را پیش می برند و تیام هم امروز به تهران می آید تا با وی قرارداد بسته شود اما جالا خبر رسیده که تنها مدیربرنامه این دو بازیکن به تهران آمده تا بتوان به طور قطع گفت که در فاصله ۲ روز مانده تا شروع لیگ برای استقلال، این بازیکنان قطعا در شروع لیگ نمی توانند استقلال را همراهی کنند و فعلا حاضر به عقد قرارداد نشده اند.

نظرات بینندگان