arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

ضرورت ارائه خدمات جهت صدور مجوزهای مورد نیاز تامین کالاهای اساسی

امور مرتبط با صدور مجوزهای اولیه و نیز نمونه برداری، انجام آزمایش های مورد نیاز و صدور گواهی بهداشتی، گواهی حمل و ... باید بدون وقفه و حتی الامکان به روز انجام شود و در صورت لزوم، شیفت عصر و شیفت شب برنامه ریزی و اجرا گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ارائه خدمات بدون وقفه برای صدور گواهی ها و مجوزهای مورد نیاز تامین کالاهای اساسی تاکید کرد.

به گزارش انتخاب،علی اکبر مهرفرد با صدور نامه ای خطاب به روسای سازمان های حفظ نباتات و دامپزشکی کشور و همچنین روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها با اشاره به شرایط ویژه کنونی، لزوم افزایش سرعت در تامین کالا و تسهیل فرآیندهای داخلی را ضروری عنوان و تاکید کرد:در حیطه وظایف آن سازمان،فرآیند صدور گواهی ها و مجوزهای مربوطه (ضمن حفظ و رعایت دقت) برای تامین کالاهای مورد نیاز کشور به ویژه کالاهای اساسی و ضروری لازم است بازنگری شود به گونه ای که سرعت عمل لازم نسبت به شرایط عادی تضمین گردد.

وی تصریح کرد: امور مرتبط با صدور مجوزهای اولیه و نیز نمونه برداری، انجام آزمایش های مورد نیاز و صدور گواهی بهداشتی، گواهی حمل و ... باید بدون وقفه و حتی الامکان به روز انجام شود و در صورت لزوم، شیفت عصر و شیفت شب برنامه ریزی و اجرا گردد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، برنامه ریزی برای برقراری کشیک در روزهای پنجشنبه و جمعه و در صورت نیاز در تعطیلات رسمی برای انجام بدون وقفه امور مربوطه - در صورت وجود متقاضی – را ضروری برشمرد و تاکید کرد:مراحل و مدارک غیرضرور در عین دقت حذف شوند.

مهرفرد،خاطرنشان ساخت:رفع برخی موازی کاری های موجود با سایر نهادهای حاکمیتی باید در اسرع وقت انجام شود.

نظرات بینندگان