arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
معاون رئیس‌جمهور:

حضور ۱۷۰۰ بازنشسته در دولت تکذیب شد/ ۱۵ استاندار و ۱۴ معاون استاندار بازنشسته داریم

جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص میزان مدیران بازنشسته دولتی گفت: اینکه برخی اعلام کردند ۱۷۰۰ نفر مدیر بازنشسته داریم از اساس اشتباه است.ما در کشور حدود ۱۰۰۰ نفر مقامات داریم. درباره بازنشسته‌های دولتی الان ۱۵ استاندار و ۱۴ معاون استاندار بازنشسته داریم که با این حساب در مجموع تعداد بازنشسته‌های دولتی ۱۱۰ نفر هستند که حدود ۱۲ درصد از میزان مقامات را شامل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تعداد رسمی مدیران بازنشسته دولت را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص میزان مدیران بازنشسته دولتی گفت: اینکه برخی اعلام کردند ۱۷۰۰ نفر مدیر بازنشسته داریم از اساس اشتباه است.

 وی افزود: ما در کشور حدود ۱۰۰۰ نفر مقامات داریم. درباره بازنشسته‌های دولتی الان ۱۵ استاندار و ۱۴ معاون استاندار بازنشسته داریم که با این حساب در مجموع تعداد بازنشسته‌های دولتی ۱۱۰ نفر هستند که حدود ۱۲ درصد از میزان مقامات را شامل می‌شود.

رئیس امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: تاکید رئیس‌جمهور این است که قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته‌ها را فرصت برای دولت بدانیم و در این راستا از نیروی جوان و همین‌طور ظرفیت زنان استفاده کنیم.

نظرات بینندگان