arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷

خادم: تصمیمی برای تفکیک بخش جوانان از ورزش گرفته نشده

امیر رضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون تصمیمی برای تفکیک بخش جوانان از ورزش در کشور گرفته نشده است. خادم گفت: با توجه به تعامل وزارت ورزش و جوانان با وزارت کار، هفته گذشته وزارت ورزش و جوانان به لیست دستگاه‌هایی که می‌توانند از اعتبارات ماده ١٨ که ٣٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی است، استفاده کنند اضافه شد، که این مصوبه به استان‌ها هم ارسال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون تصمیمی برای تفکیک بخش جوانان از ورزش در کشور گرفته نشده است.

به گزارش ایرنا، امیر رضا خادم چهارشنبه شب در نخستین دوره دانش افزایی، مهارت آموزی ملی، کارگاه‌های تربیت مربی گزارش نویسی به میزبانی البرز افزود: باید تلاش کرد تا طبق چارچوب و قوانین موجود، برنامه ریزی و ساماندهی عملکرد و سیاست‌های ورزش و جوانان برای هر ۲ حوزه به بهترین نحو و با تلاش همگان صورت گیرد.
وی با اشاره به موضوع اشتغال جوانان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان با ۲ بانک صندوق کارآفرینی امید و رسالت، تفاهم نامه‌هایی را در حوزه اشتغال جوانان منعقد کرده که تاکنون نیز تسهیلات خوبی به متقاضیان پرداخته شده است.
مدیر برنامه اشتغال فراگیر وزارت ورزش و جوانان گفت: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان موظف است تا هر هفته در شورای معاونین، نظارت ویژه‌ای بر گزارش عملکرد و مسایلی که در موضوع تسهیلات در استان‌ها رخ می‌دهد داشته باشد و گزارش جامعی از این اقدامات را ارائه دهد.
خادم گفت: با توجه به تعامل وزارت ورزش و جوانان با وزارت کار، هفته گذشته وزارت ورزش و جوانان به لیست دستگاه‌هایی که می‌توانند از اعتبارات ماده ١٨ که ٣٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی است، استفاده کنند اضافه شد، که این مصوبه به استان‌ها هم ارسال شده است.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان از سهم چشمگیری در اعتبارات اشتغالزایی روستایی برخوردار است و به همین منظور از طرح‌هایی که جامع باشند استقبال خواهیم کرد.

نظرات بینندگان