arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

اقدام انسان دوستانه اپل برای کمک به سیل زدگان ژاپنی / تعویض رایگان قطعات موبایل / حمایت از کاربران آسیب دیده

شرکت اپل قصد دارد برای حمایت از سیل زدگان ژاپنی برخی از دستگاه های آسیب دیده کاربران درجریان  این رخداد طبیعی را به شکل کاملا رایگان تعویض کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل قصد دارد برای حمایت از سیل زدگان ژاپنی برخی از دستگاه های آسیب دیده کاربران درجریان  این رخداد طبیعی را به شکل کاملا رایگان تعویض کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، فهرست محصولات تعویضی بسیار گسترده و شامل محصولاتی مثل آیپد، آیپاد،  آیفون و...است.

درواقع این شرکت قصد دارد به کاربران سیل زده ای که طی  ماه اخیر و در بخش جنوب غربی این کشور قربانی شدند به صورت رایگان کمک هایی ارائه کند.

متاسفانه این سیل با رانش زمین همراه بود و باعث شد تعداد زیادی خانه به زیر گل و لای فرو روند. در استان کیوتو نیز اقداماتی برای کنترل سیلاب در چندین سد به انجام رسید. در جریان این ماجرا حدود ۲۵۰ نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. در استان اوکایاما نیز چندین جاده مسدود و هشدارهایی نسبت به وقوع رانش زمین صادر شد. همچنین تانکرهای آب به مناطقی که سیستم آبرسانی آن‌ها قطع شده ارسال شدند.در واقعه این سیل همچنین ۱۵ نفر کُشته و ۵۰ نفر نیز مفقود شدند.

 

بر همین اساس نیز مدیران شرکت اپل اعلام کردند دستگاه های الکترونیک این شرکت هر شهروندی که ب دستگاه های الکترونیکی آنها آسیب دیده باشد می توانند از طریق تلفن با بخش پشتیبانی این شرکت تماس برقرار کنند و دیگر نیازی نیست که به صورت آنلاین درخواستی را ثبت کنند.احراز مالکیت برای این موضوع به نظر می رسد که ضروری باشد و شرکت اَپِل می خواهد این تعمیرات را از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ شروع کند.این تعمیرات به گفته شرکت شامل تجهیزات جانبی نمی شود.

این شرکت متذکر شده است که به دلیل تاثیرات سیل بر روی سیستم حمل و نقل وسایل زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد و کاربران راجع به این موضوع صبور باشند.

 

 

نظرات بینندگان