arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افت ارزش سهام شبکه های اجتماعی تا موضع گیری مجلس بریتانیا علیه زاکربرگ

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

روانشناسان معتقدند مدیرعامل تسلا و رئیس جمهور ایالات متحده هر 2 از یک برنامه ویژه روانشناسی برای سیاست ورزی در جهت دهی فرهنگ عامه استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم استریوی جدید و چوبی گرامافونی ویژه کاربران موبایل های هوشمند می تواند کیفیت صدای موسیقی را چندین برابر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وال استریت ژورنال در مقاله ای به تحولات اخیر ارزش سهام توییتر و فیسبوک پرداخته و این تغییرات و افت سهام را نشانه هایی جدی برای آینده سرمایه گذاری در پلتفرم شبکه های اجتماعی دانسته است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چمدان های هوشمند و کوله پشتی های موسوم به «شیپل» می توانند یک همراه درجه یک برای کاربرانی باشند که دائم در سفر هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات اسبی یکی از جدیدترین محصولاتی است که اخیرا به بازار آمده است. رباتی که هنوز به بازار معرفی شنده، مخاطبانی پرتعداد جذب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به گفته سیاستمداران بریتانیایی، فیس بوک باید برای اخبار جعلی خود مسئول باشد.نمایندگان مجلس بریتانیا به شدت در برابر رفتارهای غول های تکنولوژی موضع گیری کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از زلزله شدیدی که اخیرا در شهر اوزاکا ژاپن رخ داد، بسیاری از شبکه های اجتماعی در حال انتشار خبرهایی در خصوص روشهای به حداقل رساندن تلفات بلایای طبیعی هستند. در این میان، بازار یک نوع تحتخواب ضدزلزله نیز داغ شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

 

برچسب ها: تکنولوژی ، فناوری
نظرات بینندگان