arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

حسینی‌مکارم از شهرداری استعفا داد، ولی شهروند و نگینش جا ماند!

همین ۱۰ روز پیش بود که معاون سابق مالی شهرداری تهران، زریر نگین‌تاجی را به سمت مدیر کل خزانه‌داری شهرداری تهران» منصوب کرد و حالا امروز پس از استعفای حسینی‌مکارم، زریرخان بر مسند کسی که منصوبش کرده نشسته است. فردي كم تجربه به نام مسعود سريع القلم كه شنيده شده از بستگان محمود سريع القلم از نزديكان دولت است، در دوره مديريت مكارم ، با همين استراتژي بعنوان مدير عامل فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند منصوب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسینی‌مکارم از شهرداری استعفا داد، ولی شهروند و نگینش جا ماند!همین ۱۰ روز پیش بود که معاون سابق مالی شهرداری تهران، زریر نگین‌تاجی را به سمت مدیر کل خزانه‌داری شهرداری تهران» منصوب کرد و حالا امروز پس از استعفای حسینی‌مکارم، زریرخان بر مسند کسی که منصوبش کرده نشسته است.

اصلا شاید این انتصاب ده روز پیش، برای این بود که زریر نگین‌تاجی بتواند سابقه‌ای در شهرداری بدست آورد.

بنا بر شنیده‌ها، ایشان با فرشاد نگين‌تاجي عضو شوراي شهر ياسوج، قباد نگین‌تاجی شهردار اسبق ياسوج، ابراهیم اميني عضو شورای شهر و خود افشاني شهردار تهران ارتباط و نسبت دارد.
دکتر زریر نگین‌تاجی از ایل بویراحمد و طایفه تیرتاجی است.

از سوي ديگر، فردي كم تجربه به نام مسعود سريع القلم كه شنيده شده از بستگان محمود سريع القلم از نزديكان دولت است، در دوره مديريت مكارم بعنوان مدير عامل فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند منصوب شد كه بنظر مي آيد، او نيز با همين استراتژي توسط مكارم به اين سمت گمارده شده تا در شرايط فعلي كه از شهرداري استعفا داده، نيروها و مديران او همچنان در شهرداري نفوذ داشته باشند.

نظرات بینندگان