arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

آمریکایی ها 6 ساعت در روز به تماشای ویدئو می پردازند / از محتواهای لایو تا اپلیکیشن های مختلف

نتایج یک پژوهش برگرفته از مرکز مطالعات و تحقیقاتی آمریکا، نشان داده که هر شهروند بزرگسال آمریکایی حدودا ۶ ساعت در روز را به تماشای ویدیو می پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج یک پژوهش برگرفته از مرکز مطالعات و تحقیقاتی آمریکا، نشان داده که هر شهروند بزرگسال آمریکایی حدودا ۶ ساعت در روز را به تماشای ویدیو می پردازد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، این زمان شامل ویدیوهای لایو و برنامه های تلویزیونی ، ویدیوهای اپلیکیشن های مختلف ، فیلم ها و سریال ها به صورت دی وی دی می شود.

این اطلاعات کلی که اوایل سال ۲۰۱۸ جمع آوری شده است نشان دهنده این موضوع است که به طور کلی شهروندان آمریکایی حدود ۱۱ ساعت از وقت خود را صرف رسانه های دیجیتال می کنند.

این میزان ساعت نسبت به سال های گذشته حدود ۱۱ دقیقه افزایش یافته است. کاربران بزرگسال بیشتر وقت خود را صرف رسانه های صوتی و تصویری می کنند.این موضوع به صورت هفتگی در بدترین حالت به ۸۸ درصد و در بهترین حالت به ۹۲ درصد می رسد.

در حال حاضر برنامه های زنده و ضبط شده بیشتر زمان کاربران را به خود اختصاص می دهد و این موضوع در بزرگسالان حدود ۴ ساعت و ۴۶ دقیقه می باشد.

زمان استفاده از وسایلی مانند کُنسول ها ، تلویزیون اپل نیز افزایش یافته است.زمان تقریبی برای استفاده این دستگاه ها بین ۵ تا ۴۰ دقیقه می باشد.

آمریکایی ها 6 ساعت در روز به ویدئو می پردازند / از ویدئوهای لایو تا اپلیکیشن های مختلف

اما افراد در گروه سنی بین ۱۸ تا ۳۴ سال حدود ۴۳ درصد از افراد زمان خود را با دستگاه های دیجیتال و حدود یک سوم از وقت خود را با تلفن همراه خود می گذراند.

 

به طور کلی یک فرد بالغ حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه از وقت خود را در روز صرف استفاده از دستگاه های دیجیتال می کند.این پژوهش نرخ استفاده از شبکه های مجازی را نیز رصد کرده است.این آمار نشان می دهد که یک فرد عادی حدود ۴۵ درصد از وقت خود را در روز صرف استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کند.

شکی نیست که شبکه های اجتماعی به میزان بازدید افراد از ویدیوها توجه کرده اند و با ترفندهایی تلاش کرده اند که میزان بازدیدهای خود را نیز از این طریق افزایش دهند.

نظرات بینندگان