arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

پسر ۶ ساله لحظاتی قبل از اعدام پدرش، خود را در آغوش او انداخت / خانواده مقتول با مهلتی دو ماهه اجرای حکم را ناتمام گذاشتند

صبح چهارشنبه صدای گریه‌های پسر کوچولویی که قرار بود با پدر اعدامی‌اش وداعی تلخ داشته باشد محوطه ندامتگاه کرج را پر کرده بود. پسر ۶ ساله خود را در آغوش پدر انداخته و محکم او را چسبیده بود.خانواده مقتول که شاهد این صحنه رقت انگیز بودند بالاخره در آخرین لحظات با دادن مهلتی دو ماهه اجرای حکم را ناتمام گذاشتند. مرد جوان در سال ۹۳ پسر ۲۱ ساله‌ای را در کرج با شلیک گلوله به قتل رسانده بود. وی مدعی شد به روابط این پسر با همسر خود ظنین شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبح چهارشنبه صدای گریه‌های پسر کوچولویی که قرار بود با پدر اعدامی‌اش وداعی تلخ داشته باشد محوطه ندامتگاه کرج را پر کرده بود. پسر ۶ ساله خود را در آغوش پدر انداخته و محکم او را چسبیده بود.

مرد جوان اشک می‌ریخت و سرتا پای بچه را غرق در بوسه می‌کرد. می‌دانست این آخرین ملاقاتشان خواهد بود. بچه را به مادر خود سپرد و به سمت چوبه دار به راه افتاد. اما خانواده مقتول که شاهد این صحنه رقت انگیز بودند انگار دلشان از گریه‌های پسرکوچولو لرزیده بود دیگر مثل قبل بر اجرای حکم اصرار نداشتند و بالاخره در آخرین لحظات در اقدامی خداپسندانه با دادن مهلتی دو ماهه به مرد جوان اجرای حکم را ناتمام گذاشتند.

مرد جوان در سال ۹۳ پسر ۲۱ ساله‌ای را در کمالشهر کرج با شلیک گلوله به قتل رسانده بود. وی پس از دستگیری مدعی شد به خاطر اینکه به روابط این پسر با همسر خود ظنین شده بود او را کشته است. وی پس از محاکمه در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد، اما صبح دیروز درست پای چوبه دار با وساطت قضات و التماس‌های خانواده‌اش سرانجام خانواده مقتول به او فرصتی دو ماهه برای زندگی دادند.

نظرات بینندگان