arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

کلینیک های اختصاصی اپل افتتاح می شوند / از مشاوره های تغذیه تا خدمات روانشناسی

شرکت اپل برای کلینیک های بهداشتی جدید خود نیروهای ویژه ای استخدام می کند و تمرکز خود را بر حفظ سلامت کارکنان متمرکز می کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل برای کلینیک های بهداشتی جدید خود نیروهای ویژه ای استخدام می کند و تمرکز خود را بر حفظ سلامت کارکنان متمرکز می کند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، اپل اقدام به استخدام افرادی ویژه برای حفظ سلامت کارمندان خود می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت اپل، این افراد نه تنها روی مراقبت و سلامت کارمندان اپل تمرکز می کنند، بلکه تمریناتی ویژه برای همکاری کارمندان با مربیان ورزشی، متخصصان تغذیه، ناظران مراقبتی و مسئولان بهداشت روانی پیشنهاد می دهند. 

شرکت اپل برای این کار، اقدام به استخدام بیش از 40 نفرخواهد کرد.اپل تنها غول فناوری است که برای حفظ سلامت کارمندان خود کلینیک پزشکی اختصاصی افتتاح می کند. البته اینتل، فیسبوک و سایر شرکت هایی با محوطه های بزرگ این خدمات را برای کارمندان  خود تامین می کنند اما این شرکت کلینکی اختصاصی برای کارمندان ایجاد کرده است.

درواقع رویکرد اپل برای ارائه خدمات درمانی به کارمندان بیش از هرچیز بر خدمات درمانی دوجانبه و معاشرتی معطوف است.برخلاف ویزیت های عادی و 15 دقیقه ای، اپل برای کارمندانش ویزیت هایی طولانی مدت و همدلانه ارائه می دهد. 

براین اساس اکثر تیم های استخدامی پزشک نیستند.بلکه در حقیقت، متخصصان سلامتی مانند متخصصان تغذیه، متخصصان ورزش و کادر پرستاری هستند.

این کادر درمانی بیش از هر چیز بر مراقبتهای پیشگیرانه تمرکز دارد و قرار است نرخ بیماری ها را پیش از وقوعشان کنترل کند. 

امروزه سیاستگذاران حوزه پزشکی به طور فزاینده ای تلاش می کنند پیشگیری را جایگزین درمان کنند. شرکت ال نیز بر اساس همین رویکرد تلاش می کند. 

 

نظرات بینندگان