arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

فولکس واگن با «ویز» همکاری خواهد کرد / یافتن مسیرهای محبوب گردشگران / افزایش دقت سفرهای بین شهری

شرکت فولکس واگن با سیستم «ویز» برای مسیریابی دقیق تر همکاری خواهد کرد.  سیستمی که احتمالا می تواند با هوش مصنوعی خود هر جاده ای را فتح کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


شرکت فولکس واگن با سیستم «ویز» برای مسیریابی دقیق تر همکاری خواهد کرد.  سیستمی که احتمالا می تواند با هوش مصنوعی خود هر جاده ای را فتح کند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، در حال حاضر این سیستم تنها در انگلستان در دسترس است، اما ایده مذکور در دست توسعه است.  

برای برنامه مذکور علامت " GTI" وجود دارد که  به محض کلیک شدن مسیری ایده آل را در اختیار رانندگان می گذارد.

فولکس واگن امروز اعلام کرد که با ویز به عنوان یکی از برنامه های ناوبری مورد علاقه ی عمومی مردم جهان همکاری خواهد کرد  تا رانندگان برترین راه ها را  در انگلستان پیدا کنند. 

در حال حاضر ویز  داده های جاده ای را برای رسیدن به مسیرها آماده کرده است.این شرکت در مرحله بعدی این جاده ها را با گوشه های جذاب که نسبتا نزدیک به نقاط کلی مورد علاقه عموم مردم  هستند، اولویت بندی می کند.

درواقع بخش مهمی از همکاری ویز و فولکس واگن بر طبقه بندی مسیرها بر اساس سلایق مردم مرتبط است.اما با وجود نزدیک شدن به جاذبه های توریستی ویز باید همزمان مطمئن باشد که مسیرهای جذاب چندان پر ترافیک نباشند.

برنامه جدید مذکور  نام خود را از یکی از مدالهای احترام فولکس واگن وام گرفته است. نشان GTI به سه وسیله نقلیه در انگلستان اعمال شده است - گلف، پولو وفولکس واگن . باید دید این امکان جدید تا چه حد برای کاربران بریتانیایی کاربردی و جذاب است.

نظرات بینندگان