arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

فدراسیون فوتبال آرژانتین: دنبال امضای قرارداد با گواردیولا بودیم اما خیلی سخت بود

چیکی تاپیا، رییس فدراسیون آرژانتین درباره وضعیت کنونی تیم‌ ‌ملی صحبت کرد. او به جستجو به دنبال سرمربی جدید، نقش خورخه سامپائولی و برنامه‌های جدید برای آلبی سلسته اشاره کرد. تاپیا به Tyc Sports گفت‌: به دنبال امضای قرارداد با پپ گواردیولا بودیم اما خیلی سخت بود. سرمربی اسپانیایی به دلیل شرایطی که دارد به سختی می‌تواند هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را برعهده بگیرد. تا دسامبر سرمربی جدید انتخاب خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چیکی تاپیا اعلام کرد که فدراسیون فوتبال آرژانتین قصد داشت با سرمربی اسپانیایی برای هدایت تیم ملی آرژانتین قرارداد امضا کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، چیکی تاپیا، رییس فدراسیون آرژانتین درباره وضعیت کنونی تیم‌ ‌ملی صحبت کرد. او به جستجو به دنبال سرمربی جدید، نقش خورخه سامپائولی و برنامه‌های جدید برای آلبی سلسته اشاره کرد. تاپیا به Tyc Sports گفت‌: به دنبال امضای قرارداد با پپ گواردیولا بودیم اما خیلی سخت بود. سرمربی اسپانیایی به دلیل شرایطی که دارد به سختی می‌تواند هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را برعهده بگیرد. تا دسامبر سرمربی جدید انتخاب خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین در مورد سامپائولی اظهار کرد: از انتخاب سامپائولی به عنوان سرمربی آلبی سلسته پشیمان نیستم. زمانی که به دنبال امضای قرارداد با او بودیم بحثی درباره آن وجود نداشت. او در تیم‌های دیگر موفق عمل کرده بود و تیم‌هایش هویت داشتند اما در آرژانتین این ویژگی را ندیدیم.

خاویر ماسچرانو پس از حذف آرژانتین از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کرد. تاپیا در رابطه با هافبک آرژانتینی گفت‌: او می‌تواند در آینده مربی خوبی شود.

رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین در پایان اظهار کرد: یک پروژه‌ ۱۰ ساله داریم. مدیران آلبی سلسته به دنبال یک هدف مشخص هستند و می‌خواهند آن را حفظ کنند که این قضیه با حضور یک سرمربی بزرگ اتفاق خواهد افتاد.

نظرات بینندگان