arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

جیمیل اشکالات «گفتگوی رشته ای» را رفع کرد / ترفندی ویژه برای کاربران اندروید و  ios

جیمیل از یک افزونه جدید رونمایی کرد. افزونه ای که به نوعی یک مکمل عالی برای کاربرانی است که درخصوص گفتگو ها مشکلاتی داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جیمیل از یک افزونه جدید رونمایی کرد. افزونه ای که به نوعی یک مکمل عالی برای کاربرانی است که درخصوص گفتگو ها مشکلاتی داشتند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از تک کرانچ، زمانی که جیمیل از افزونه گفتگوی رشته ای پرده برداری کرد ، نکته ای خاص توجه  کاربران را به خود جلب کرد. نکته ای که مرتبط با عدم وجود انتخاب های دیگر در این زمینه بود .

درواقع تعداد زیادی از افراد علاقه ای به این افزونه نداشتند و قصد داشتند آن را غیر فعال کنند ولی چنین انتخابی وجود نداشت.مدتی بعد  گوگل این اجازه را به کاربران داد که ویژگی مذکور را غیرفعال کنند اما این مشکل هنوز در نسخه موبایلی جیمیل  وجود داشت.

اکنون خبرهایی خوش در این زمینه برای کاربرانی که علاقه ای به این ویژگی نداشتند به گوش می رسد. خبرهایی که حکایت از  امکان غیرفعال کردن این ویژگی در نسخه اندروید و iOS  دارند.

ویژگی مذکور این  اجازه را به کاربران خواهد داد که افزونه جدید را خاموش کنند.پس اگر ایمیل جدیدی دریافت کردید و دیگر خبری از پیام های رشته ای نبود ، خوشحال باشید زیرا شما توانسته اید این افزونه را غیرفعال کنید.

 

اگر شما هم از حالت پیش فرض این افزونه استفاده می کردید پیشنهاد می کنیم که از این ترفند جدید هم استفاده کنید و ببینید آیا حوصله استفاده از جیمیل به روش قدیمی را دارید یا خیر.اگرچه این موضوع سلیقه ای است.

برای انجام این تغییرات تنها کافیست که بر روی اسم کاربری خود کلیک کنید و به قسمت تنظیمات برنامه بروید و در آنها به دنبال گزینه Conversation view بگردید و تیک آن را بردارید

نظرات بینندگان