arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

ریزش سه میلیون نفری کاربران اسنپ چت

یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن اسنپ چت است که همواره با انتشار قابلیت ها و امکانات جدید و شگفت‌انگیزی همچون استوری و افکت‌های جذاب برای عکاسی، همواره گوی رقابت را از سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه خود ربوده است، اما اکنون پیام‌رسان و شبکه اجتماعی اسنپ چت، ۳ میلیون کاربر فعالش را از دست داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

اپلیکیشن پیام‌رسان و شبکه اجتماعی اسنپ چت، ۳ میلیون کاربر فعالش را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena،‌ همانطور که می‌دانیم یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن اسنپ چت است که همواره با انتشار قابلیت ها و امکانات جدید و شگفت‌انگیزی همچون استوری و افکت‌های جذاب برای عکاسی، همواره گوی رقابت را از سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه خود ربوده است.

اما حالا بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشره، این پیام‌رسان زردرنگ به دلایل نامشخص و نامعلومی، حدود ۳ میلیون نفر از کاربران فعال در ماه خود را از دست داده است.

اسنپ‌چت (snapchat) ، به‌عنوان یکی از بزرگترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. اسنپ چت به کاربران امکان می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. اما یکی از بارزترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، استوری است که دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام، تنها در مدت زمان کوتاهی برای کاربران قابل مشاهده است.

اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند و همانطور که می‌دانیم، در سال‌های اخیر توانسته تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.

این در حالیست که امروز خبری مبنی بر خرید ۲.۳ درصد از سهام این شرکت توسط ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی، در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می‌شود این قرارداد به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار برای سهام شرکت اسنپ چت بوده است.

نظرات بینندگان