arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

اعتراض تند علی دایی به نماینده کرمانشاه درباره کمک به زلزله زدگان: بارها برای کمک به مردم از جیب خود هزینه کردم؛ بعید می دانم این آقایان تا امروز حتی یک بار هم چنین کاری انجام داده باشند

علی دایی در خصوص تاخیر به وجود آمده در ساختن ساختمان های منطقه زلزله زده گفت: زمان زیادی برای گرفتن مجوزهای لازم صرف شد. برای مقاوم سازی خانه های در حال ساخت بهترین شرکت مهندسی را به کار گرفتیم تا در روستایی که قرار است فعالیت کنم، این خانه ها ساخته شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

علی دایی در رابطه با اظهارات نماینده کرمانشاه مبنی بر کمک های او به زلزله زدگان اظهار داشت: بارها شده برای کمک به مردم از جیب خود هزینه کرده ام، اما بعید می دانم این آقایان تا امروز حتی یک بار هم چنین کاری را انجام داده باشند. بعد از زلزله افراد زیادی در منطقه حضور پیدا کردند و قول های فراوانی دادند که تا امروز اجرایی نشده است.

وی با طرح این سوال که« از این آقا که علیه من صحبت کرده سئوال می کنم تا امروز چه کاری برای مردم زلزله زده انجام داده است؟ » در خصوص تاخیر به وجود آمده در ساختن ساختمان های منطقه زلزله زده اظهار داشت: زمان زیادی برای گرفتن مجوزهای لازم صرف شد. برای مقاوم سازی خانه های در حال ساخت بهترین شرکت مهندسی را به کار گرفتیم تا در روستایی که قرار است فعالیت کنم، این خانه ها ساخته شود.

گفتنی است عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس هفته گذشته گفته بود: پول‌های واریز شده به حساب سلبریتی‌ها برای کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشخص نیست کجا هزینه شده است.

نظرات بینندگان