arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

برای دومین روز متوالی دما در برازجان به ۵۱ درجه رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای دومین روز متوالی دمای هوا در برازجان این استان به ۵۱ درجه سانتیگراد رسید.اهرم، دیلم و جم نیز با ۴۷، ۴۶ و ۴۵ درجه سانتیگراد پس از برازجان بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای دومین روز متوالی دمای هوا در برازجان این استان به ۵۱ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اهرم، دیلم و جم نیز با ۴۷، ۴۶ و ۴۵ درجه سانتیگراد پس از برازجان بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته همانطور که انتظار می رفت با وزش جریانات ملایم اما گرم و مرطوب جنوبی علاوه بر افزایش رطوبت نسبی هوا، دمای هوا در برخی نقاط استان بویژه در نقاط غیر ساحلی افزایش یافت.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه ها نشان دهنده تداوم هوای گرم و شرجی از امروز(پنجشنبه) تا پایان هفته در استان حاکم است که در این مدت دریا بطور نسبی آرام و بدون تلاطم پیش بینی شدع است.

وی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

مساعدی گفت: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۳۳ بامداد، جزر اول ساعت ۱۴:۳۴ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۰ خواهد بود.

نظرات بینندگان