arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

توقف پرسپولیس در گرمای ۴۳ درجه اهواز

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در اهواز برابر استقلال خوزستان متوقف شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توقف پرسپولیس در گرمای ۴۳ درجه اهوازتیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در اهواز برابر استقلال خوزستان متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما نتوانستند فرصت گل آنچنانی ایجاد کنند اما در ادامه و با نزدیک شدن به پایان نیمه اول این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و یکی دو فرصت نصفه‌ و نیمه ایجاد کرد. با این‌حال هیچ یک از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در آغاز نیمه دوم ، شاهد بازی پر افت‌وخیزتری نسبت به نیمه نخست بودیم. در این نیمه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها فرصت‌های متعددی برای باز کردن دروازه به دست آوردند که با بی دقتی مهاجمان دروازه‌ای باز نشد.

از جمله این فرصت‌ها می‌توان به فرصت دقیقه  ۵۷  اشاره کرد که استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه ایمان مبعلی توپ را  روی دروازه ارسال کرد و با دفع مدافعان پرسپولیس توپ در موقعیتی مناسب به بازیکن استقلال خوزستان رسید و او نیز با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد ما توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۲ هم پرسپولیسی‌ها هم پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه بشار رسن قصد داشت با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کند اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد. همچنین در دقیقه ۶۵ روی پاس سید جلال حسینی ، علی علیپور با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما شوت او با برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، بشار رسن (۷۸ احسان الوان‌زاده) ، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (۶۲ گادوین منشا)، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

استقلال خوزستان نیز با ترکیب حسن پورحمیدی احمد آل نعمه مصطفی کیانی وحید حمدی نژاد مهرداد پورابوالقاسم محمد شریفی میثم کریمی میثم شاه‌مکوند ایمان مبعلی وحید خشتان رضا درویشی وارد زمین شد.

نظرات بینندگان