arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

ونزوئلا: پرونده سوء قصد به جان مادورو را بین‌المللی می‌کنیم

وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد: این کشور قصد دارد سوء قصد اخیر به جان نیکلاس مادورو را در سطحی بین المللی مورد رایزنی قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد: این کشور قصد دارد سوء قصد اخیر به جان نیکلاس مادورو را در سطحی بین المللی مورد رایزنی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک خورخه آریازا، وزیر امور خارجه ونزوئلا با اشاره به تلاش ناکام اخیر برای ترور نیکلاس مادورو رئیس جمهوری این کشور اظهار کرد: ما اطلاعات این رویداد تروریستی را در محافل بین المللی ارائه خواهیم کرد. تروریسم تهدیدی برای بشریت و سراسر جهان است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ونزوئلا اعلام کرد، این کشور خواهان مقابله و شکست تروریسم در تمامی ابعاد و اشکال آن است و در این راستا نسبت به همکاری با مقام‌های آمریکا و کلمبیا امید دارد.

از سوی دیگر وزیر خارجه ونزوئلا در جریان دیداری با دیپلمات‌های کلمبیایی در سفارت این کشور اظهار کرد: کاراکاس به طور رسمی از کلمبیا خواسته است که شماری از مظنونان را که به اعتقاد مقام‌های ونزوئلایی در جریان این سوء قصد دست داشته‌اند، به ونزوئلا مسترد کند.

وزارت امور خارجه ونزوئلا همچنین اعلام کرد که این کشور از مقام‌های آمریکایی نیز درخواست مشابهی برای استرداد مظنونان داشته است.

این در حالی است که وزارت کشور ونزوئلا اعلام کرد تعداد افرادی که مظنون به دست داشتن در سوء قصد به جان مادورو هستند، به مرز ۲۵ تن رسیده است.

نظرات بینندگان