arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

ترافیک سنگین محورهای هراز، فیروزکوه و پردیس

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه به سمت تهران وجود دارد. به دلیل بازگشت همزمان مسافران وجود آمده بار ترافیکی در آزادراه تهران پردیس به سمت تهران و جاده قدیم جاجرود از شمال به جنوب به سمت تهران سنگین و تردد به‌دشواری در جریان است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترافیک سنگین در جاده هرازرئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: وضعیت تردد در فیروزکوه نیمه سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین شرایط جوی و ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در محور هراز محدوده امامزاده هاشم(ع) سنگین است، گفت: ترافیک در محدوده جاجرود، پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی در محور تهران- آمل نیز سنگین است.

وی با بیان این که ترافیک در محور فیروزکوه نیز نیمه سنگین است، گفت: می بایست راننده ها برای تردد در محورهای پرترافیک صبر و حوصله را در دستور کار خود قرار دهند، تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: در محور امام رضا( ع) نیز شاهد ترافیک عادی و روان در طول مسیر هستیم، اما در محدوده تهران- پاکدشت، حجم خودروها افزایش می یابد.

محبی در خصوص ترافیک در محورهای حرم تا حرم نیز گفت: این ۲ محور شاهد ترافیکی روان و بدون کوچک ترین مشکل هستند.

وی افزود: در محور تهران- ورامین نیز در هر ۲ مسیر ترافیک نیمه سنگین است.

نظرات بینندگان