arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انفجار آیفون 6 تا تایید هویت 2 مرحله ای فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مرکز داده های زیر آب مایکروسافت به زودی تصاویری زنده از ماهی ها و جهان زیر آب منتشر می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک تمامی سایت هایی را  که اسلحه های  3D را تبلیغ می کنند  ممنوع می کند. این موضوع پس از آن رخ داد که ماجرای استفاده از اسلحه های سه بعدی به سوژه رسانه ها و نهادهای مدنی ایالات متحده تبدیل شد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موبایل آیفون 6 یک زن در شانگهای چین منفجر شد. این اتفاق زمانی رخ داد که این زن در حال رانندگی بود و استفاده خاصی از موبایلش نمی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هدست واقعیت مجازی موسوم به Magic Leap One AR Goggles مانند اسمش، یک محصول سحرانگیز و بسیار جذاب است. محصولی که لذت تماشای انواع فیلم و ویدئو را چندین برابر می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل پلی تصمیم گرفته با هدف کمک به ذخیره سازی سریع تر و کم حجم تر اپلیکیشن های اندرویدی ، اندازه حجم اپ ها را به نصف تقلیل دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بانک جهانی در حال آماده سازی اولین پیوند بلاک چینی در جهان است. در واقع بانک جهانی قصد دارد نخستین ماموریت خود را در این زمینه از بانک مرکزی استرالیا آغاز کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک با هدف پایان دادن به مشکلات امنیتی کاربران خود، تعدادی قانون جدید و سختگیرانه وضع کرده است. قوانینی که امروز معرفی شده اند و احتمالا تعداد زیادی از اکانت های جعتلی را حذف خواهند کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان