arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

بونوچی: دیگر برابر رئال از قبل بازنده نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع یوونتوس از بازگشت به این تیم و هم بازی شدن با کریستیانو رونالدو بسیار خوشحال است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، لئوناردو بونوچی، بعد از جدایی از یوونتوس تصمیم گرفت که راهی میلان شود تا هواداران تیمش را بسیار خشمگین کند اما دوری این مدافع با تجربه از یوونتوس تنها یک فصل طول کشید. بونوچی در تابستان سال جاری بار دیگر به یووه برگشت.

او درباره بازگشت خود به یوونتوس، گفت‌: به صراحت باید این را بگویم که دلتنگ یوونتوس شدم و تصمیم گرفتم که بار دیگر به خانه ام برگردم. می‌خواهم بهترین بازی هایم را برای تیم محبوبم به نمایش بگذارم. از سرمربی تیم تشکر می‌کنم که بار دیگر اجازه داد تا من بار دیگر پیراهن یوونتوس را بر تن کنم. من رابطه بسیار خوبی با آلگری دارم.

این مدافع در ادامه‌ سخنان خود ‌اضافه کرد: می‌دانم که هواداران از دست من عصبی و ناراحت هستم. آنها را درک می‌کنم و آماده هر گونه انتقاد و صدای اعتراض هستم. اعتراف می‌کنم که تصمیم اشتباهی گرفتم اما برگشته‌ام تا جبران کنم. یوونتوس به خاطر ثبات و توازنی که دارد به این موفقیت‌ها دست پیدا کرده و باید تلاش خود را دو چندان کنیم.

این مدافع یووه همچنین درباره جذب کریستیانو رونالدو، گفت‌: آمدن رونالدو انگیزه و قدرت ما را زیاد کرده است. برای من افتخار است که با این بازیکن بزرگ هم بازی شده‌ام. دیگر برابر رئال مادرید از پیش بازنده نیستیم. هدف ما با کریستیانو رونالدو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

نظرات بینندگان