arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

فیلم/ تیراندازی در کانادا؛ چهار نفر کشته شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس کانادا تایید کرد که حداقل ۴ نفر در جریان وقوع تیراندازی در شهر فردریکتون واقع در ایالت شرقی نیوبرانزویک کشته شدند. دو نفر از قربانیان افسر پلیس بوده اند.

پلیس شهر فردریکتون صبح روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از مردم این شهر خواست تا به جهت ادامه‌دار بودن حادثه تیراندازی و مسجل شدن چندین مرگ و میر در جریان این حادثه، در منازل خود بمانند و درب خانه‌های خود را قفل کنند.

این حادثه تیراندازی در منطقه مسکونی شهر فردریکتون که حدود ۶۰ هزار سکنه دارد، رخ داد. رابرت دی دیوادو، یکی از ساکنان این منطقه به خبرنگاران گفت که حدود ساعت ۷ صبح صدای اولین شلیک را شنیدم ولی فکر کردم، صدای رعد و برق است ولی کمی بعد سه بار دیگر صدای شلیک تکرار شد.

پلیس کانادا محل وقوع این تیراندازی‌ها را نزدیک یک مرکز تجاری اعلام کرده و از شهروندان خواسته تا هرگونه اطلاعات موجود در مورد این حادثه را در اختیار پلیس قرار دهند. پلیس در حال حاضر محل حادثه را تحت کنترل گرفته و بررسی‌های خود را آغاز کرده است.

پلیس کانادا از بازداشت یک مظنون به دست داشتن در این تیراندازی خبر داد و اعلام کرد که این فرد تا پایان تحقیقات در خصوص این حادثه در بازداشت خواهد ماند.

نزدیک به سه هفته پیش و در حادثه‌ای مشابه، تیراندازی مردی ۲۹ ساله در نزدیکی مرکز شهر تورنتو در کانادا منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن ۱۳ نفر از جمله یک دختربچه ۹ ساله شد. گروه داعش مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.

نظرات بینندگان