arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

طرح های نیروی فضایی آمریکا معرفی شد / دونالد ترامپ در یک قدمی تحقق آرزوهای بلند پروازانه خود است

نیروی فضایی ایالات متحده در حال شکل گیری است و این در حالی است که بسیاری از اعضای دولت  فدرال اقدام  دونالد ترامپ را "مسخره" نامیده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروی فضایی ایالات متحده در حال شکل گیری است و این در حالی است که بسیاری از اعضای دولت  فدرال ، اقدام  دونالد ترامپ را "مسخره" نامیده اند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل ازگیزمودو، بسیاری از اعضای دولت فدرال معتقدند این طرح نوعی  "اتلاف نادرست پولی است که می تواند به جای استفاده در صنعت فضایی برای گسترش مراقبت های بهداشتی استفاده شود."

اما ترامپ در این خصوص می گوید:

آنچه دوستان لیبرال من درک نمی کنند این است که این ایده نیروی فضایی نیست که بد است. بلکه اغلب افراد دموکرات و مخالفان این طرح، نگران مسئولیت ها و پیچیدگی هایی هستند که ممکن است آنان را تهدید کند. "

دونالد ترامپ معتقد است؛ دموکرات ها باید از جمهوری خواهی پیروی کنند تا رای مجلس نمایندگان را برگردانند . اکنون نیز مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا طی مراسمی در پناگون ،به دنبال درخواست ترامپ مبنی بر تشکیل یک ارتش فضایی ،بر ضرورت تسلط بر فضای ماوراء جو تاکید کرد و گفت:چنین ارتشی تا سال 2020 به عنوان ششمین ارتش ایالات متحده راه اندازی می شود.

به دنبال این اظهارات از سوی ترامپ و معاونش ،روزنامه" Hill" تصاویری از لوگوهای پیشنهادی اعضای تیم رئیس جمهور آمریکا برای ارتش فضایی این کشور منتشر کرد.بنا بر اعلام اسپوتنیک  این تصاویر  با واکنش هایی از سوی کاربران مواجه شد که اغلب این طرح ها را به تمسخر گرفته بودند.

 

 

 

نظرات بینندگان