arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/ هلاکت ۱۱ تروریست

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی که قصد نفوذ از منطقه شمال غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد نامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین حداقل ۱۰ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ از منطقه شمال غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: این تیم در کمین رزمندگان اسلام گرفتار و ۱۱ تروریست همراه آنها به هلاکت رسیدند.

این قرارگاه روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد نامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین حداقل ۱۰ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

این اطلاعیه افزوده است: با انهدام این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی ضبط و به دست رزمندگان اسلام افتاده است.

به گزارش ایرنا اشنویه از شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی است که در قسمت غربی این استان قرار دارد. شهر اشنویه مرکز شهرستان و فاصله آن با مرکز استان ۷۰ کیلومتر است که با شهرستان ارومیه در شمال، با شهرستان نقده در شرق، با شهرستان پیرانشهر در جنوب و دو کشور عراق و ترکیه در غرب ارتباط دارد.

جمعیت شهری اشنویه بیش از ۳۲ هزار نفر و جمعیت شهرستان بیش از ۷۲ هزار نفر است.

نظرات بینندگان