arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

کشف ۲ کیلو مواد مخدر از حجاج در فرودگاه تهران / این افراد در صورت موافقت با اعزام آنها، سفر مدینه را از دست خواهند داد

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر از حجاج ایرانی، از بازماندن تعدادی از زائران خانه خدا از حج خبر داد. رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: متاسفانه بعضی از این زائران که مدینه اولی بودند به دلیل همراه داشتن موادمخدر، سفر به مدینه منوره را از دست دادند و حتی در صورت موافقت کمیسیون با اعزام آن‌ها، این افراد مستقیماً به جده و سپس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و پس از پایان مناسک حج به سرعت به کشور برمی‌گردند و پس از برگشت، به پرونده‌آن‌ها رسیدگی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر از حجاج ایرانی، از بازماندن تعدادی از زائران خانه خدا از حج خبر داد.

سردار حسن مهری اظهار کرد: تا الان بیش از 1.9 کیلوگرم انواع مواد مخدر از زائران و حجاج، کشف و ضبط شده است و متاسفانه تعدادی از زائرین به دلیل همراه داشتن موادمخدر از این سفر محروم شدند.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری درخصوص اعزام به حج این زائران گفت: در جلسه کمیسیونی که در تهران به منظور اعزام این حجاج تشکیل می‌شود، دستورات قاطعی داده شده و بعضی از حجاجی که موادمخدر از آن‌ها کشف شده بود، ممنوع الخروج شدند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: متاسفانه بعضی از این زائران که مدینه اولی بودند به دلیل همراه داشتن موادمخدر، سفر به مدینه منوره را از دست دادند و حتی در صورت موافقت کمیسیون با اعزام آن‌ها، این افراد مستقیماً به جده و سپس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و پس از پایان مناسک حج به سرعت به کشور برمی‌گردند و پس از برگشت، به پرونده‌آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگیری حجاج به اتهام همراه داشتن مواد مخدر توسط پلیس عربستان، اقدامات سختی از سوی آن‌ها را به دنبال دارد گفت: خوشبختانه با تلاش پلیس فرودگاه‌های کشور، تاکنون هیچ گزارشی از دستگیری حجاج ایرانی در عربستان نداشته‌ایم و مشکلی تا این لحظه در این بخش گزارش نشده است.

نظرات بینندگان