arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

وزیر خارجه به کمپین «فرزندت کجاست» پیوست / ظریف: فرزندانم در تهران سکونت دارند/ پسر و دخترم استخدام هیچ جای دولتی نیستند

وزیر خارجه کشورمان در توضیح زندگی فرزندانش گفت: پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. ظریف ادامه داد: دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به کمپین فرزندت کجاست پیوست و در مورد فرزندان و فعالیت‌هایشان توضیحاتی داد.

وزیر خارجه کشورمان در توضیح زندگی فرزندانش گفت: پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد.

ظریف ادامه داد: دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد. خدا را شاکرم که فرزندانم بدنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند."

منبع: ایران

نظرات بینندگان