arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

۶ هزار تن میلگرد احتکار شده در انبار یک کارخانه کشف شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس دریافت گزارش مردمی در مورد احتکار مقدار زیادی میلگرد در انبار یکی از کارخانه‌های تولید میلگرد و عدم عرضه آن به بازار، تیم مشترکی با همکاری مأموران پلیس آگاهی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت تشکیل و به مح اعلام شده اعزام شدند.با بررسی وضعیت موجود، در محل آن کارخانه مقدار ۶ هزار تن میلگرد کشف و توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۶ هزار تن میلگرد احتکار شده در یک انبار بزرگ یکی از کارخانه‌های تولید میلگرد در تبریز و همچنین ۵ هزار جفت لاستیک خودرو در شهرستان ملکان خبر داد.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی روز یکشنبه اعلام کرد: بر اساس دریافت گزارش مردمی در مورد احتکار مقدار زیادی میلگرد در انبار یکی از کارخانه‌های تولید میلگرد و عدم عرضه آن به بازار، تیم مشترکی با همکاری مأموران پلیس آگاهی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت تشکیل و به مح اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی وضعیت موجود، در محل آن کارخانه مقدار ۶ هزار تن میلگرد کشف و توقیف شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات همچنین از کشف ۵ هزار جفت لاستیک خودرو به ارزش بالغ بر ۲ میلیارد تومان در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: پرونده این محموله احتکار شده در اداره تعزیرات شهرستان بناب در حال رسیدگی است.

شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری کنند.

نظرات بینندگان