arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

هکر سابقه دار فلوریدایی به دام افتاد / کلاهبرداری صدها هزار دلار / سوء استفاده از اطلاعات کاربران

پلیس فلوریدا موفق شد یک هکر سابقه دار را دستگیر کند. این هکر سابقه ای بسیار منفی در خصوص سوء استفاده از سیم کارت ها و اطلاعات کاربران دارند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پلیس فلوریدا موفق شد یک هکر سابقه دار را دستگیر کند. این هکر سابقه ای بسیار منفی در خصوص سوء استفاده از سیم کارت ها و اطلاعات کاربران دارند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج،  پلیس فلوریدا پس از گزارش یک مادر که صدای فرزند خود را از داخل اتاق شنیده بود که فعالیت های سایبری خود را مطرح می کرد، به وی مشکوک شدند.

پلیس پس از این گزارش به منزل این فرد برای تحقیق و بررسی بیشتر مراجعه کردند  و زمانی که اتاق این پسر و کامپیوتر او را بررسی کردند، فایل هایی شامل نام افراد ، شماره تلفن های مختلف ، سیم کارت و تلفن همراه پیدا کردند.

 

بعد از تحقیقات بیشتر ، افسران پلیس اعلام کردند که آنها سیم کارت هایی را کشف کرده اند که نشان می دهد هفت نفر از هفت ایالت مختلف قربانی این هکر بوده اند.پلیس گزارش داده است که هویت و اطلاعات شخصی این افراد به سرقت رفته است و هکر با استفاده از هویت این افراد صد ها هزار دلار از این افراد دزدیده است.افسران پلیس این فرد را مورد بازجویی قرار دادند و او اعتراف کرد  که هشت نفر دیگر به جز این افراد قربانی او بوده اند.

روش کار هکرها  فروش سیم کارت های جعلی به قربانیان بود.آن ها با استفاده از این سیم کارت رمزهای عبور را سرقت می کردند و سپس پول شویی هایی را انجام داده اند.این فرد اعتراف کرده است که تا کنون حدود ۱۰۰ هزار دلار پول شویی انجام داده است.البته این فرد اعلام کرده  که بی گناه می باشد.

 

استفاده از روش فروش سیم کارت های قلابی بین هکرها به شدت محبوب شده است و آنها به راحتی می توانند اکانت کاربران بسیاری را هک کنند.در یک پرونده مشابه دیگر یک هکر کالیفرنیایی حدود ۱۰۰ هزار دلار با استفاده از این روش از قربانیان خود کسب کرده است.

 

برچسب ها: هکر ، فناوری ، هک
نظرات بینندگان