arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

سخنگوی قوه قضاییه: نماینده‌ای که مدعی گم شدن ۹ میلیارد شده بود، به دادستانی احضار شد

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با گم شدن ۹ هزار میلیارد دلار ارز دولتی گفت: عزت الله یوسفیان ملا که یک نماینده فعال در مجلس شورای اسلامی است، صحبتی کرد و دادستانی هم از ایشان دعوت کرد و درباره صحبت‌هایش از او توضیح خواست که او گفت: من این گونه نگفتم و این حرف را مطرح نکردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با گم شدن ۹ هزار میلیارد دلار ارز دولتی تصریح کرد: عزت الله یوسفیان ملا که یک نماینده فعال در مجلس شورای اسلامی است، صحبتی کرد و دادستانی هم از ایشان دعوت کرد و درباره صحبت‌هایش از او توضیح خواست که او گفت: من این گونه نگفتم و این حرف را مطرح نکردم.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری‌ها؛ وی افزود: یقینا این خبر درست نیست. دولت مردان امروز هم در رابطه با دولت قبل صحبت مشابهی داشتند و می‌گفتند 18 میلیارد دلار گم شده که آن هم صحت نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: به دادستانی تاکید شده است تا تمام صحبت‌هایی که از سوی مسئولان زده می‌شود را پیگیری کند و این گونه نباشد که کسی حرفی بزند و کسی آن را پیگیری نکند.

وی گفت: قوه قضاییه در حال پیگیری است و تمام ثبت سفارش‌ها را بررسی می‌کند، اما چیزی که مشخص است در ثبت سفارش‌ها تخلفاتی وجود دارد، اما باید مشخص شود که چه کسی و به چه میزان تخلف انجام داده است.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم ببینیم که چه کسی تخلف کرده، آیا بانک مرکزی متخلف است یا وزارت صمت، تصریح کرد: همه قائل هستند که تخلفی انجام شده، اما مبلغ خیلی کمتر است و 9 میلیارد دلار هم گم نشده است. ارز تخصیص داده شد و در مواردی هنوز کالا وارد و یا ترخیص نشده است که باید زمان بدهیم.

نظرات بینندگان