arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور روبات ها در بخش بهداشت و درمان تا دستگیری هکر سابقه دار

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نشریه فارین پالیسی در مقاله ای به بررسی حضور روبات ها در بخش­ های بهداشت و درمان پرداخته است.مقاله ای که با این پرسش آغاز می شود؛ در شرایطی که طی سال­های آتی تعداد زیادی از ما به مراقبت های بهداشتی و درمانی نیاز داریم آیا نقش روبات ها در این میان کلیدی نیست؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران آمریکایی نوعی اپلیکیشن هوشمند ضد بارداری طراحی کرده اند.اپلیکیشنی که می تواند برای بسیاری از زوج ها کاربردی باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هدفون موسوم به Ghostek SoDrop 2 یک هدفون بی سیم است که می تواند به کاربران کمک کند با بالاترین حد کیفیت موسیقی گوش دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پلیس فلوریدا موفق شد یک هکر سابقه دار را دستگیر کند. این هکر سابقه ای بسیار منفی در خصوص سوء استفاده از سیم کارت ها و اطلاعات کاربران دارند .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران وابسته به موسسه تکنولوژی ماساچوست موفق شدند، با کمک هوش مصنوعی روش هایی برای ارتقای سطح زندگی بیماران بتلا به سرطان پیدا کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساتیا نادلا مدیرعامل شرکت مایکروسافت، بالغ بر 30٪ از  سهام خود را به فروش گذاشت، این فروش یک رکورد خیره کننده است که از زمان پیوستن وی به مایکروسافت تا کنون بی سابقه در نظر گرفته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان